cegesbilder

Alla inlägg under juni 2012

Av Celinaa - 24 juni 2012 10:42

Heej Heej, tänkte berätta lite om igår först! ;) <3 

Hela dagen bara jag låg i soffan & va på datan! ;* <3
Senare på kvällen färgade vi min systers toppar, det blev as snyggt! ;* <3
Sen efter det så webbade jag med Mattie,Lina,Hannah,Jolla & Narit, hahaah, så kul, Lina & hennes godis va bästa vänner, tills hon åt upp dem! ;* <3
Sen så stack jag ut till familjen ute i vardagsrummet, & sen vid typ halv 2 gick jag & la mej, men somnade inte förrän halv 3 typ! ; <3


Men nu idag, så vaknade jag, sen gick jag direkt in på datan & webba med Mattie, så ja , nu gör jag det! ;* <3
Meen senare idag så ska jag va med Lina & Jolla, vi kommer ha det bäst! ;* <3

Men vi hörs senare, så kanske jag uppdaterar under dagen! ;* <3

Puss! ;* <3

Av Celinaa - 23 juni 2012 15:06

Halli-Hallå! ;) <3


Jag tänkte ha en foto-tävling här på bloggen temat är sommar! ;) <3 
För att va med ska du :

1.Välja en bild som du tagit själv. (ser jag att du inte har tagit bilden själv, så blir du diskad från tävlingen).

2. Du ska göra ett inlägg på din blogg, att du är med i en foto-tävling hos http://cegesbilder.bloggplatsen.se/

3. Kommentera att du är med med en länk från ditt inlägg.


Du vinner 3 länkningar på min blogg.

När tillräckligt många är med & tävlar, väljer jag 3 stycken, så ska ni rösta vilken bild som ni tycker är finast!

Lycka Till! ;* <3


 


Puss! ;* <3

Av Celinaa - 23 juni 2012 13:47

Glöm inte att svara på mina omröstningar på vänster sida! ;) <3 

<------------



Av Celinaa - 22 juni 2012 22:54

Kände bara för att ladda upp lite bilder, så har kommer några! ;* <3    

       

Av Celinaa - 22 juni 2012 21:53

Här kommer svaren från frågestunden, kanske inte kommer i rätt ordning, men skitsamma! ;) <3
 
 

Av Celinaa - 20 juni 2012 14:58

Nu har fått ungefär 30 frågor, så svaren kommer antingen idag eller imorron, så om ni har ngn fråga som ni vill ställa, så skriv den nu har i kommentarerna! ;* <3 Puss! ;* <3

Av Celinaa - 19 juni 2012 19:11

Angående frågestuden så har jag bara fått in 6 frågor, ni kan väll bättre? ;D <3 
Så komigen nu, inga frågor är dumma, skriv skriv, skriv, jag vet att ni har många fler frågor som ni vill ställa! ;D <3

Av Celinaa - 19 juni 2012 01:01

Nu är jag hos Matilda, vi har gjort en MASSA kul idaag, men nu ska vi snart sova, vi ligger i våra sängar & myser & e på våra mobiler! ;D <3 Men imorron kommer Elin & ska va med oss! ;D <3 Sen efter det så ska jag, mamma & Ella till mamma's kompis & hennes barn i Bjuv & träffa dem & bada i deras pool om det är varmt! ;* <3 Meen vi hörs senare, bloggar nog mer imorron, CHIIAAAOOO! ;* <3 ~ GLÖM INTE SKRIVA FRÅGOR TILL FRÅGESTUNDEN! ~ Puss! ;* <3

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha typ små ''tävlingar'' & sånt på bloggen ibland? ;)
 Nej?
 Ja! ;D

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards