cegesbilder

Alla inlägg under april 2012

Av Celinaa - 30 april 2012 23:36

Nu har jag bestämt veckans blogg på min blogg ;D <3Veckans blogg blev : Moa's super fina & bra blogg ;D <3Alla ska följa den tycker jag ! ;D <3http://princess.webblogg.se/Ha det gött ! ;D <3

Av Celinaa - 26 april 2012 14:05

Nu har jag utsett veckans blogg :D <3Veckans blogg är : Sofia's super fina & bra blogg ! :D <3Jag tycker att alla ska följa den super fina/bra bloggen ! ;) <3http://ssofiatherese.blogg.se/Ha det gött ! ;D <3

Av Celinaa - 25 april 2012 15:42

Förlåt för att jag har varit oaktiv på bloggen nu på sistone <3Ska bli bättre på det ;D <3Men har haft fullt upp med skola,vänner,fotboll & familj ;D <3Ha det gött, så lägger jag snart in veckans blogg, ska först bara välja en blogg ;D <3

Av Celinaa - 21 april 2012 22:48

Idag har man först spelat fotbolls-match mot Spjutstop, men den jag väll ganska så bra :D <3
Sen efter det , så var jag med Lina & Lindskog hos Lina, vi hade det BÄST :D <3

Fast nu sitter med Lina & sjunger till Call Me Maybe! :D <3
Vi ska sova över, men vi ska typ inte sova ;) <3
Vad har alla andra gjort idag då ? :D <3

Ha det GÖTT ! :D

Av Celinaa - 21 april 2012 08:14

Idag, så ska jag gå & plocka skräp med fotbolls-laget på Västergård. Sen så ska vi grilla, & till sist så ska vi spela match mot Spjutstorp på Västergård klockan ett, kom gärna & kolla :D Sen så ska jag till pappa, & vi ska kanske fixa nya fotbollsskor :DVad ska alla andra göra idag då? ;D <3Ha det gött ! :D <3

Av Celinaa - 19 april 2012 18:12

Idag har jag varit ute hela dagen & sålt kakor ;D <3Gick i hela mitt område & 2 områden till , är sjukt trött i benen nu ;D <3Vad har alla andra gjort idag då? ;D <3Ha det gött ! :D <3

Av Celinaa - 19 april 2012 15:00

Tjabbbaaaaa ! ;DVille bara säga att ni kan gärna checka in, några kompisars nystartade blogg ;DDet är då : Ludde & Jeppe's coola blogg, fast skit i bilderna där dem försöker håna Real Madrid & Ronaldo & sånt ;DMeen, här kommer bloggen : http://heppospicoftheweek.bloggplatsen.se/Skulle varit väldigt schysst om ni oxå kan följa den ;DHa det gött ! ;D <3

Av Celinaa - 18 april 2012 15:57

Tjabbaaaa ! :D <3Idag har jag varit i skolan, vi åkte & tittade på skol-bio, vi såg : Lost In Africa , den var sjukt tråkigt & dem hade typ pistoler HELA tiden , så den var ganska tråkig & dålig ! :D <3Vad har alla andra gjort idag då ? :D <3ps. tycker ni att jag ska ha frågestunder på min blogg? :D <3Kommentera gärna ert svar ;D <3Ha det gött ! ;D <3

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha typ små ''tävlingar'' & sånt på bloggen ibland? ;)
 Nej?
 Ja! ;D

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards